در آخرین مرحله از رزمایش دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران "اتحاد- 87 " موشک سطح به سطح "نصر " با موفقیت کامل شلیک و هدف مورد نظر را منهدم کرد.

خبرگزاری فارس، مرحله چهارم از رزمایش دریایی اتحاد 87 نیروی دریایی که با حضور سید عبدالرحیم موسوی جانشین فرمانده کل ارتش، حبیب الله سیاری فرمانده نیروی دریایی و جمعی از فرماندهان عالیرتبه ارتش در آبهای دریای عمان برگزار می‌شد، با شلیک موشک سطح به سطح "نصر" به کار خود پایان داد.
در فاز اول مرحله چهارم این رزمایش که روز گذشته برگزار شد، یک زیردریایی از کلاس "طارق" با شلیک اژدر به موانع دشمن فرضی حمله و آن را منهدم کرد.
در فاز دوم نیز پس از انجام عملیات تصرف ناوچه‌های دشمن فرضی توسط تفنگداران دریایی ارتش جمهوری اسلامی، یک ناوچه موشک‌انداز با شلیک موشک سطح به سطح نصر 1هدف مورد نظر را در فاصله 30 کیلومتری مورد اصابت و نابودی قرار داد. موشک سطح به سطح نصر با برد متوسط برای اولین بار در رزمایش 87 شلیک شده است.
در فاز آخر از مرحله چهارم از رزمایش "اتحاد- 87 " ، ناوچه‌های رزمی نیروی دریایی با شلیک توپ و سلاح‌های سبک به دشمن فرضی حمله کردند و به این ترتیب آخرین مرحله از رزمایش دریایی اتحاد 87 با موفقیت کامل به کار خود پایان داد.